مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 آبان 1397 ساعت 00:202018-11-20ورزشي

ماجرای حذف بیرانوند از گزینه های مرد سال آسیا چه بود؟


عضو ایرانی کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید دروازه بان ملی پوش پرسپولیس ابتدا در بین گزینه های بهترین بازیکن قاره قرار داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فهرست نامزدهای AFC برای انتخاب برترین بازیکن سال قاره اعلام شد اما با وجود برخی خبرها که در رسانه های بین المللی مبنی بر حضور علیرضا بیرانوند در بین کاندیداها منتشر شد، این دروازه بان جایی در بین گزینه های نهایی نداشت.

این در حالی است که بیرانوند در یک سال اخیر با درخشش خود در جام جهانی 2018 روسیه و لیگ قهرمانان آسیا، مورد توجه کارشناسان قرار گرفته بود و یک روز پیش از اعلام اسامی نهایی کاندیداهای بهترین بازیکن نیز، نام او از سوی رسانه های خارجی به عنوان یکی از سه نامزد نهایی اعلام شده بود.

آن چه در این بین، بیش از اصل خبر حذف بیرانوند از بین گزینه های نهایی خبرساز شد، دلیل این حذف بود؛ سعد الحارثی، خبرنگار عربستانی که برخی رسانه ها او را عضو سابق کنفدراسیون فوتبال دانسته اند، اعلام کرده دلیل خط خوردن علیرضا بیرانوند، محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات به خاطر فوتبال ناپاک بوده است.

علی تارقلی زاده عضو ایرانی AFC در گفت وگو با ایسنا، درباره اظهار نظر سعد الحارثی گفت: چنین شخصی را نمی شناسم و نمی دانم واقعا سابقه حضور در AFC را دارد یا نه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حذف بیرانوند از گزینه های مرد سال آسیا چه بود؟

ماجرای حذف بیرانوند از گزینه های مرد سال آسیا چه بود؟