مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 22:252018-11-20سياسي

نمایش حاشیه دار مستند ملاقلی پور از «بازرگان»


رونمایی از مستند «راه طی شده» علی ملاقلی پور که به مهندس بازرگان اختصاص داشت، با اعتراض و انتقاد برخی طرفداران و اعضای «نهضت آزادی» و طرفداران بازرگان همراه شد.

- رونمایی از مستند راه طی شده علی ملاقلی پور که به مهندس بازرگان اختصاص داشت، با اعتراض و انتقاد برخی طرفداران و اعضای نهضت آزادی و طرفداران بازرگان همراه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مستند راه طی شده با روایتی از زندگی و اندیشه های مهدی بازرگان، نخست وزیر ایران پس از انقلاب اسلامی 29 آبان ماه در تالار سوره حوزه هنری به نمایش درآمد و کارگردانش تاکید کرد، ساخت مستند دغدغه شخصی اش بوده و برخی یاران و نزدیکان مهندس بازرگان هم اذعان دارند که این مستند برآمده از یک نسل جدید است.

او که در فیلم با فرزند و نوه مهندس بازرگان و نیز فرزند آیت الله مطهری و برخی اعضای حزب نهضت آزادی گفت و گو کرده و سوالاتی را مطرح کرده است٬ گفت: سوالات من در این فیلم از جریان یک دریچه فکری است و صرفا دنبال ساخت مستند سیاسی نبودم؛ هرچند سیاست از مهندس بازرگان جدا نیست.

ضمن اینکه قرار بود تعریف و انتقاد توامان باشد.

ملاقلی پور پیش از نمایش مستند درخواست کرد، این فیلم صبورانه تماشا شود ولی باوجود این درخواست، پس از پایان مستند تعدادی از طرفداران مهندس بازرگان و حزب او یا اعضای آن که در سالن سوره حضور داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش حاشیه دار مستند ملاقلی پور از «بازرگان»

نمایش حاشیه دار مستند ملاقلی پور از «بازرگان»