مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 18:552018-11-20سياسي

وزیر علوم احکام ریاست 9 دانشگاه کشور را صادر کرد


دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در احکام جداگانه ای،دکتر سعید کریمی دهکردی، دکترفاطمه بهجتی اردکانی، دکتر انوشیروان غفاری پور، - دکتر ابوالفضل طهماسبی، دکترسیدحجت هاشمی، دکتر محمدرضا شیدایی، دکتر علیرضا حسینی، دکترحسین پیری و دکتر خسرو سایوند را به سمت ریاست دانشگاه های شهرکرد، اردکان، سلمان فارسی کازرون، گنبد کاووس، صنعتی بیرجند، صنعتی ارومیه، کوثر ویژه خواهران ، دانشگاه بناب و دانشگاه ملایر منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این احکام انتصاب خطاب به رؤسای دانشگاه های منصوب شده، آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی به موجب این حکم به مدت چهار سال به سمت ریاست دانشگاه منصوب می شوید.

این حکم می افزاید: امیدواریم با سعی و اهتمام جنابعالی و براساس اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های تقدیم شده به مجلس شورای و بهره مندی از تجربه های مفید استادان، محققان و کارشناسان محترم و جلب مشارکت دانشگاهیان و دانشجویان عزیز و هم فکری با سایر مسئولان دانشگاهی برای اعتلای نظام آموزش عالی کشور گام های موثری بردارید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، در بخش دیگری از این حکم آمده است: انتظار می رود با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و حفظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم احکام ریاست 9 دانشگاه کشور را صادر کرد

وزیر علوم احکام ریاست 9 دانشگاه کشور را صادر کرد