مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 15:502018-11-20فرهنگي

دو جایزه اسکار بهترین فیلم حراج می شوند


با وجود قوانین بسیار سخت آکادمی اسکار درباره فروش مجسمه های این جوایز، دو مجسمه اسکار بهترین فیلم قرار است به زودی در یک حراج به فروش برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، حراج مجسمه های اسکار بسیار به ندرت اتفاق می افتد چرا که بر اساس قوانین آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار، برندگان و وارث های این جایزه از سال 1951 به بعد پیش از فروش جوایز خود به فرد دیگری می بایست آن را برای فروش به قیمت 1 دلار به آکادمی اسکار پیشنهاد دهند.

Profiles in History که بزرگترین خانه حراج مربوط به هالیوود است اعلام کرده که دو مجسمه اسکار بهترین فیلم متعلق به فیلم های شورش در بونتی (1936) و قرارداد شرافتمندانه (1948) روز 11 دسامبر در لس آنجلس چوب حراج می خورند.

پیش بینی می شود مجسمه اسکار فیلم شورش در بونتی بین 200 تا 300 هزار دلار به فروش برسد، این جایزه را فرانک کاپرا در سال 1936 و در هتل بالیتمور به اروینگ تالبرگ اعطاء کرد، زمانی که کمتر از 10 سال از عمر جوایز سینمایی اسکار می گذشت.

این جایزه برای اولین بار توسط خانواده تالبرگ به عنوان یکی از چهره های کلیدی در تاریخ هالیوود به حراج گذاشته می شود.

همچنین جایزه اسکار بهترین فیلم قرارداد شرافتمندانه با بازی گرگوری پک نیز 150 تا 200 هزار دلار برآورد قیمت شده است و فروشنده آن خواسته نامش فاش نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو جایزه اسکار بهترین فیلم حراج می شوند

دو جایزه اسکار بهترین فیلم حراج می شوند