مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 14:562018-11-20بين الملل

انگلیس به من تعهد داده بود به توافق هسته ای اعتقاد دارد/ اقدامات اروپا کند است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران بعد از دیدار با جرمی هانت ، وزیر امور خارجه انگلیس گفته ایران نه تنها در برابر تحریم های آمریکا دوام خواهد آورد، - وزیر امور خارجه گفت: کشور های اروپایی به تعهدات سیاسی شان عمل کرده اند، اما متأسفانه، در زمینه اقدامات عملی، آن ها بسیار کند عمل کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف ، وزیر امور خارجه ایران بعد از دیدار با جرمی هانت ، وزیر امور خارجه انگلیس گفته ایران نه تنها در برابر تحریم های آمریکا دوام خواهد آورد، بلکه پیشرفت هم خواهد کرد.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا بعد از خارج کردن ایران از توافق هسته ای برجام، تحریم هایی را که به موجب این توافق رفع شده بودند در دو نوبت بازگرداند.

دومین بسته این تحریم ها که بخش های بانکی، صادرات نفت و کشتی رانی را هدف گرفته اند از 14 آبان ماه اجرایی شد.

به نوشته روزنامه گاردین، ظریف بعد از دیدار با جرمی هانت در تهران، درباره تحریم های آمریکا گفت: ما به فشار و مقاومت در برابر فشار عادت داریم.

تحریم ها همیشه لطمه می زنند و به مردم عادی آسیب می رسانند، ولی به ندرت می توانند باعث تغییر سیاست ها شوند و این مشکلی بوده که تحریم های آمریکا همیشه با آن ها مواجه بوده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس به من تعهد داده بود به توافق هسته ای اعتقاد دارد/ اقدامات اروپا کند است

انگلیس به من تعهد داده بود به توافق هسته ای اعتقاد دارد/ اقدامات اروپا کند است