مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 14:412018-11-20دانش

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد آبادان برگزار شد + تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شامگاه گذشته تریبون آزاد دانشجویی به منظور بیان مشکلات دانشجویان و بررسی راه کار های برون رفت از آن، - تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد آبادان برگزار شد+ تصاویر تریبون آزاد دانشجویی با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آبادان در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شامگاه گذشته تریبون آزاد دانشجویی به منظور بیان مشکلات دانشجویان و بررسی راه کار های برون رفت از آن، با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آبادان در محل این دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این همایش قوانین تریبون آزاد دانشجویی برای حاضران قرائت شد و ساسان نظارت دبیر برگزاری این همایش و مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه مواردی با محوریت لزوم برگزاری تریبون های آزاد دانشجویی مطرح کرد.

پس ازآن نیز چهار نفر از دانشجویان دانشگاه که دو نفر از آن ها دختر و دو نفر پسر بودند به بیان نظرات و انتقادات خود پرداختند.

برخی از انتقادات نیز با تشویق حاضران روبه رو شد.

بعد از پخش کلیپی که توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه تهیه شده بود نیز 8 دانشجوی دیگر در پشت تریبون حاضرشده و موارد و انتقاداتی را درباره مشکلات دانشجویان مطرح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد آبادان برگزار شد + تصاویر

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد آبادان برگزار شد + تصاویر