مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 14:352018-11-20بين الملل

مونیکا لوینسکی: اف بی آی تهدید کرده بود مادرم را بازداشت می کند


بر اساس یک مستند درباره ماجرای ارتباط مونیکا لوینسکی با بیل کلینتون در دهه 90 میلادی، این کارآموز جوان کاخ سفید در پی فاش شدن رابطه اش با رییس جمهوری پیشین آمریکا، - از سوی اف بی آی مورد بازجویی قرار گرفته و اف بی آی او را تهدید کرده بود که علاوه بر خودش، مادرش را نیز بازداشت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، در قسمت جدید مستند ماجرای کلینتون که از شبکه A&E پخش شد، والدین مونیکا لوینسکی، کارآموز جوان کاخ سفید در دهه 90 که ماجرای رابطه اش با بیل کلینتون، رییس جمهوری وقت، رسوایی بزرگی به بار آورد، در این مستند حاضر شده و برای نخستین بار درباره موضوع رابطه دخترشان با بیل کلینتون صحبت کردند.

برنارد لوینسکی و همسرش مارسیا، پدر و مادر مونیکا لوینسکی در اپیزود دوم این مستند گفتند، زمانی که دخترشان وارد دوره کارآموزی در کاخ سفید شد، بسیار هیجان زده بودند.

برنارد لوینسکی که پدرش از یهودیان آلمانی فراری به آمریکای مرکزی در زمان جنگ جهانی دوم بوده، گفت: من مهاجری بودم که از ال سالوادور به آمریکا آمده بودم و برایم بسیار فوق العاده و باور نکردنی بود که دخترم شروع به کار در کاخ سفید کرد.

با این حال، این دوره کارآموزی به زودی وارد روزهای تاریک خود شد؛ زمانی که مونیکا لوینسکی وارد رابطه ای با رییس جمهوری آمریکا شد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونیکا لوینسکی: اف بی آی تهدید کرده بود مادرم را بازداشت می کند

مونیکا لوینسکی: اف بی آی تهدید کرده بود مادرم را بازداشت می کند