مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 14:352018-11-20سياسي

تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی در دانشگاه شهید بهشتی


دومین همایش تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی با حضور جمعی از فرهیختگان علمی، پژوهشی و مسئولان اجرایی کشور 30 آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

- "تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی " در دانشگاه شهید بهشتی دومین همایش تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی با حضور جمعی از فرهیختگان علمی، پژوهشی و مسئولان اجرایی کشور 30 آبان ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از جمله اهداف برگزاری این همایش می توان به همسوسازی فعالیت های بخش های مختلف آموزش کشور با رویکرد اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه کشور، آشنایی کارگزاران آموزشی کشور در بخش های مختلف با روش ها و الگوهای نوین در تامین مالی آموزش به اشتراک گذاری تجارب، تامین منابع مالی در بخش های مختلف بازار آموزش کشور اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محورهای این همایش شامل بررسی تجارب برتر در تامین و مدیریت منابع در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، نقش نهادهای مالی نظیر بورس اوراق بهادار، صندوقهای توسعه و سرمایه گذاری در تامین و مدیریت منابع در آموزش عالی، جایگاه وقف، خیریه ها و منابع بانکی در تامین مالی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور است انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی در دانشگاه شهید بهشتی

تحلیل مسایل و تامین منابع مالی در آموزش عالی در دانشگاه شهید بهشتی