مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 12:162018-11-20دانش

مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب اسلامی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در نشست معرفت افزایی و هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با موضوع دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی، - معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات کشور از سوی انقلاب اسلامی و انقلابی گری نیست.

مشکل، فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته در نشست معرفت افزایی و هم اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با موضوع دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی، اظهار کرد: اکثر انقلاب های جهان به چهل سالگی نرسیده اند و انقلاب اسلامی ما که در خیلی از موارد بی همتاست، در این مورد هم استثنایی است.

وی با تشریح انقلاب های کمونیسم، مائو و فرانسه و کاستی های آن ها تصریح کرد: انقلاب اسلامی بدون هیچ تکیه گاه خارجی، به تن هایی مقابل همه قدرت های جهانی ایستاد بدون آنکه سر سوزنی از اصول و ارزش ها کاسته شود.

نقدی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی به طور کامل در همه آزمون ها صد در صد موفق بوده و هیچ جای کاستی نداشته است، در خصوص ایجاد برخی فساد ها گفت: اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب اسلامی است

مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن از آرمان های انقلاب اسلامی است