مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 12:152018-11-20پزشكي

بیمه سلامت چقدر از هزینه های داروهای شیمی درمانی را می پردازد؟


مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: در نیمه اول سال 97 هزینه پرداختی بابت سهم سازمان از داروهای شیمی درمانی بیش از هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.

- "بیمه سلامت" چقدر از هزینه های داروهای شیمی درمانی را می پردازد؟ مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت گفت: در نیمه اول سال 97 هزینه پرداختی بابت سهم سازمان از داروهای شیمی درمانی بیش از هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حنان حاجی محمودی با اشاره به اینکه در حال حاضر راهنمای تجویز 12 داروی شیمی درمانی از طرف وزارت بهداشت ابلاغ شده و در حال اجرا است، گفت: 98 قلم از این داروها از محل تفاهم نامه دارویی میان وزارت بهداشت، وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی پوشش داده می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 180 قلم داروی شیمی درمانی تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار دارد، افزود: 113 قلم از این داروها با سهم سازمانی 90 درصد در بخش بستری و مابقی با سهم سازمانی 70 درصد در بخش سرپایی تحت پوشش سازمان قرار دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ادامه داد: در نیمه اول سال 97 هزینه پرداختی بابت سهم سازمان از داروهای شیمی درمانی بیش از هزار و 500 میلیارد ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه سلامت چقدر از هزینه های داروهای شیمی درمانی را می پردازد؟

بیمه سلامت چقدر از هزینه های داروهای شیمی درمانی را می پردازد؟