مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 12:102018-11-20اجتماعي

تاثیر عرض پیاده روها در مرگ عابران پیاده


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خواستار اصلاح عرض برخی از پیاده روها به منظور کاهش آمار مرگ عابران پیاده در حوادث رانندگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار تقی مهری در چهارمین همایش ملی ایمنی ترافیک که صبح امروز در محل دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد، گفت: در کشور ما با توجه به گستردگی جغرافیایی و شرایطی که از نظر اقلیمی وجود دارد ما توانستیم با امکانات و مقدوراتی که در اختیار داریم به موفقیت های چشمگیری در کاهش آمار جان باختگان حوادث رانندگی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با بهره گیری از روش های علمی و نوین و مشارکت همه دستگاه ها شاهد پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی و در پی آن کاهش آمار جان باختگان و مصدومان حوادث ترافیکی باشیم، تصریح کرد: برابر آمارهای پزشکی قانونی حدود 51 درصد از افرادی که در حوادث رانندگی جان خود را در سال گذشته از دست داده اند بین 21 تا 50 سال سن داشتند و این یعنی درصد قابل توجهی از جان باختگان حوادث رانندگی را نیروهای کار و مولد ما تشکیل می دهند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با بیان اینکه بیش از 90 درصد ترددها و جابجایی ها در کشور ما از طریق حمل و نقل زمینی صورت می گیرد، گفت: 9 درصد نیز از طریق حمل و نقل ریلی و هوایی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر عرض پیاده روها در مرگ عابران پیاده

تاثیر عرض پیاده روها در مرگ عابران پیاده