مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 11:562018-11-20اقتصادي

برنامه های جدید سازمان صنایع کوچک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معدن و تجارت؛ محسن صالحی نیا با بیان اینکه ­افتخار من این است که از کارشناسی در صنعت کار خود را شروع کردم با تأکید بر ضرورت استفاده از صاحبان فن و تجربه تصریح کرد: - سرپرست جدید سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی این سازمان بر تعامل با صنعتگران و استفاده از نظرات جمعی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معدن و تجارت؛ محسن صالحی نیا با بیان اینکه ­افتخار من این است که از کارشناسی در صنعت کار خود را شروع کردم با تأکید بر ضرورت استفاده از صاحبان فن و تجربه تصریح کرد: از ظرفیت های خارج از مجموعه در بخش های مختلف می توان بهره برد.

وی با بیان اینکه همکاران مجموعه باید با انرژی و توان بالا کار خود را ادامه دهند، افزود: توجه به مراکز علمی و دانشگاهی و بهره مندی از نظرات آن ها، تعامل با صنعتگران و واحدهای تولیدی و توجه به تأمین زیرساخت های شهرکهای صنعتی باید در دستور کار قرار بگیرد.

صالحی نیا با تأکید بر ضرورت حمایت از توسعه فناورانه و مراکز تحقیقاتی، گفت: به نظرات جمعی در مدیریت خود اهمیت می دهم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ­­با اشاره به اهمیت و ضرورت قواعد خوب در سازمان، اضافه کرد: بر اساس اهداف عالیه دولت تدبیر و امید و برنامه های رییس جمهوری ­و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های جدید سازمان صنایع کوچک

برنامه های جدید سازمان صنایع کوچک