مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 11:512018-11-20سياسي

تفویض مسئولیت صدور مجوز نوسازی و عمران شهری شهر ها به استانداران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن ابلاغیه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به این شرح است: در راستای سیاست های عمومی دولت و به منظور تحقق اصل تمرکز زدایی و تسهیل در اجرای وظایف و مأموریت های محوله به وزارت کشور و با عنایت به مفاد ماده (2) قانون .

- وزیر کشور با صدور ابلاغیه ای مسئولیت صدور مجوز اجرای ماده (2) قانون نوسازی و عمران شهری در شهر ها را به استانداران تفویض کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، متن ابلاغیه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، به این شرح است:در راستای سیاست های عمومی دولت و به منظور تحقق اصل تمرکز زدایی و تسهیل در اجرای وظایف و مأموریت های محوله به وزارت کشور و با عنایت به مفاد ماده (2) قانون نوسازی و عمران شهری (مصوب 7/9/1347 با اصلاحات بعدی)، که شمول ماده قانونی مذکور به سایر شهر ها (به جز تهران) را منوط به تعیین تاریخ و اعلام وزارت کشور کرده است.

بدینوسیله از تاریخ صدور این بخشنامه مسئولیت صدور مجوز اجرای ماده (2) قانون نوسازی و عمران شهری در شهر های تابعه آن استان که محدوده آن ها براساس ماده (5) قانون تعاریف محدوده و حریم شهر، روستا و شهرک و نحوه تعیین آن ها (مصوب 14/10/1384) تصویب و تدقیق گردیده است، به جناب عالی تفویض می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفویض مسئولیت صدور مجوز نوسازی و عمران شهری شهر ها به استانداران

تفویض مسئولیت صدور مجوز نوسازی و عمران شهری شهر ها به استانداران