مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 11:212018-11-20اجتماعي

سردار مهری مقصران تصادف مرحوم نوربخش را معرفی کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه چهارمین همایش ملی ایمنی ترافیک در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه اخیر تصادف مسئولان، - سردار مهری درباره حادثه تصادف رانندگی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار تقی مهری رییس پلیس راهور ناجا در حاشیه چهارمین همایش ملی ایمنی ترافیک در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه اخیر تصادف مسئولان، اظهار کرد: در حادثه فوق بعد از بررسی های کارشناسی راننده خودرو لنکروز، راننده تریلی و جاده هر سه مقصر شناخته شده و سهم و تقصیر برایشان در نظر گرفته شد.

رییس پلیس راهور ناجا در پاسخ به پرسش دوباره خبرنگاران درخصوص اینکه آیا سرنشینان خودرو لنکروز کمربند ایمنی بسته بودند، تصریح کرد: این موضوع هنوز احصاء نشده و در حال بررسی آن هستیم.

وی اعلام کرد: این حادثه رانندگی در یکی از نقاط حادثه خیز استان گلستان به وقوع پیوسته است؛ صد نقطه حادثه خیز در استان گلستان داریم که 80 نقطه در جاده های برون شهری و مابقی در راه های داخلی است.

این مقام ارشد راهور ناجا به وجود 5400 نقطه حادثه خیز در کشور اشاره و اعلام کرد: 2300 نقطه حادثه خیز در برون شهر و 2000 نقطه در درون شهر است؛ مسئولان راهداری و وزارت راه، عدم تخصیص اعتبار را علت اصلی عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار مهری مقصران تصادف مرحوم نوربخش را معرفی کرد

سردار مهری مقصران تصادف مرحوم نوربخش را معرفی کرد