مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 11:002018-11-20بين الملل

عشایر از سوریه دموکراتیک خواستند مرزها را به دولت دمشق تحویل دهند


پایگاه های مخالفان دولت سوریه تاکید کردند، نمایندگان عشایر این کشور با احتمال آغاز عملیات نظامی جدید ترکیه در خاک سوریه، از نیروهای سوریه دموکراتیک خواستند مناطق مرزی تحت کنترل خود را به ارتش دولت تحویل دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این امر زمانی صورت گرفته که نیروهای سوریه دموکراتیک تلاش می کنند به دنبال حمله هوایی ترکیه به پایگاه آنها از طریق مرزها و اعلام رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه از قریب الوقوع بودن حمله نظامی جدید علیه نظامیان کرد در شرق فرات، عشایر عرب سوریه را کنار هم جمع کنند.

به همین دلیل نیروهای سوریه دموکراتیک طی روزهای اخیر نشست های متعددی با نمایندگان عشایر در استان های حسکه، حلب و رقه برگزار کردند و براساس بیانیه منتشره از سوی این نیروها، نمایندگان عشایر برای مقابله با حملات احتمالی ترکیه و آزادسازی شهر عفرین از کنترل این کشور و هم پیمانان آن اعلام آمادگی کرده و بر ایستادن در کنار نیروهای سوریه دموکراتیک در مقابله با حملات آنکارا تاکید کردند.

به دور از بیانیه های رسمی، یک منبع عشایری در پایگاه مخالف زمان الوصل تاکید کرد، همه نمایندگان عشایر که در نشست روز شنبه حضور داشتند، پیشنهاد دادند مرزها به منظور تضمین عدم حمله ارتش ترکیه به مناطقی که در حال حاضر تحت کنترل نیروهای سوریه دموکراتیک قرار دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر از سوریه دموکراتیک خواستند مرزها را به دولت دمشق تحویل دهند

عشایر از سوریه دموکراتیک خواستند مرزها را به دولت دمشق تحویل دهند