مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 11:002018-11-20سياسي

امیدواریم اتحاد بین فرق در ایران الگویی برای امت اسلام شود


نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: راهکار تحقق چنین آرمان بلندی باید در این جلسات بررسی و راهکارهای علمی و عملیاتی داده و مصوب شود چه کارهایی انجام شود؛ - امیدواریم اتحاد بین فرق در کشور ایران محقق و الگویی برای امت اسلام در جهان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی صبح امروز 29 آبان ماه در هشتمین آیین برادری در شهرستان منوجان گفت: همت امام راحل و مقام معظم رهبری بر این است که با بهره گیری از طرز تفکری که مأخوذ از عترت طاهره و قرآن است، امت اسلامی هویت خود را بازیابد و جایگاه خود را در جهان بشناسد و خود را به آن جایشگاه برساند و رسالت خود را به آن جایگاه برساند.

وی با اشاره به اینکه امام راحل منادی وحدت علمی و عملی برای امت اسلام بلکه منادی اتحاد همه مستضعفان جهان در برابر مستکبران بودند، افزود: امروز انسان های نالایقی کار اداره جهان را در دست دارند در حالیکه حاکمیت بر جهان، رسالت علمای اسلام است؛ لذا برای محقق شدن این مقصود شریف و اینکه دین حق بر همه ادیان مسلط شود پیش فرض آن، این است آحاد امت اسلامی در برابر کفر جهانی متحد باشند.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: راهکار تحقق چنین آرمان بلندی باید در این جلسات بررسی و راهکارهای علمی و عملیاتی داده و مصوب شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم اتحاد بین فرق در ایران الگویی برای امت اسلام شود

امیدواریم اتحاد بین فرق در ایران الگویی برای امت اسلام شود