مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 11:002018-11-20سياسي

تأکید همایش بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمری بر پلیمرهای سبز


سرپرست کمیته علمی سیزدهمین همایش بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمری، محوریت این همایش را تأکید بر پلیمرهای سبز، زیست سازگار و زیست تخریب پذیر اعلام کرد و گفت: - 536 مقاله که طی امروز و فردا بررسی می شوند، بر پایه پلیمرهای زیست تخریب پذیر هستند.

علی اصغر کتباب امروز در حاشیه این همایش بین المللی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه کنفرانس بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمری هر دو سال یک بار با همکاری دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی امیرکبیر، پژوهشکده پلیمر ایران و انجمن پلیمر ایران برگزار می شود، تشریح کرد: در این کنفرانس از تعدادی دانشمندان خارجی دعوت می شود در کنار دانشمندان ایرانی، یافته های پژوهشی خود را در حوزه علوم، تکنولوژی و مهندسی پلیمر به بحث گذاشته و در جریان پیشرفت های تحقیقاتی و علمی پلیمر قرار گیرند.

وی افزود: در این کنفرانس تمام دانشجویان، اساتید و محققان در حوزه پلیمر مقالات خود را در قالب سخنرانی یا به صورت پوستر ارائه می دهند.

سرپرست کمیته علمی سیزدهمین همایش بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمری این همایش را یک گردهمایی بزرگ در حوزه پلیمر توصیف کرد و یادآور شد: در کنفرانس امسال بیشتر بر پلیمرهای سبز، پلیمرهای زیست سازگار و زیست تخریب پذیر تأکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید همایش بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمری بر پلیمرهای سبز

تأکید همایش بین المللی علوم و تکنولوژی پلیمری بر پلیمرهای سبز