مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 10:562018-11-20بين الملل

موفقیت روزافزون کمپین جهانی بایکوت اسراییل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه فرانسوی لوموند نوشت کمپین جهانی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل (PDS) خواستار استفاده از اهرم های اقتصادی، - کمپین جهانی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل روز به روز در دستیابی به هدف خود برای تحریم مسابقات موسیقی در فلسطین اشغالی موفق تر عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نشریه فرانسوی لوموند نوشت کمپین جهانی بایکوت، عدم سرمایه گذاری و تحریم اسراییل (PDS) خواستار استفاده از اهرم های اقتصادی، آکادمیک، فرهنگی و سیاسی برای وارد آوردن فشار بر رژیم صهیونیستی و روز به روز در دستیابی به هدف خود برای تحریم مسابقات موسیقی در فلسطین اشغالی موفق تر عمل کرده است.

این نشریه نوشت هنرمندان آنگلوساکسون بیش از دیگر هنرمندان جهان به این فراخوان پاسخ مثبت داده اند.

در نتیجه فعالیت های کمپین مذکور و یکی از مشهورترین نمایندگان و سخنگویانش، راجر واترز ، خواننده و آهنگساز انگلیسی، در سپتامبر گذشته هنرمندان بسیاری از شرکت در فستیوال موزیک متئور صرفنظر کردند.

پیش از این جنبش جهانی تحریم رژیم صهیونیستی از همه هنرمندان دعوت شده به این جشنواره خواست تا حضور خود را در این جشنواره لغو کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت روزافزون کمپین جهانی بایکوت اسراییل

موفقیت روزافزون کمپین جهانی بایکوت اسراییل