مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 10:152018-11-20بين الملل

ارتش سوریه منطقه جنوبی سویدا را به طور کامل از وجود داعش پاک کرد


فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه اعلام کرد، پس از آزادسازی ارتفاعات الصفا در استان سویدا، منطقه جنوبی این استان به طور کامل را از وجود عناصر داعش پاکسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فرماندهی کل نیروهای مسلح سوریه در بیانیه ای اظهار داشت، به دنبال سلسله عملیات نظامی در ارتفاعات الصفا، نیروهای دولتی بر این منطقه کنترل کامل یافتند و به این ترتیب 380 کیلومتر از منطقه بیابانی جنوب سویدا از حضور نیروهای تروریستی پاکسازی شد که آخرین پایگاه داعش در منطقه جنوبی محسوب می شود.

ارتش سوریه اوایل ماه اوت عملیات نظامی گسترده ای علیه داعش در حومه استان سویدا آغاز کرد که در آن زمان 50 درصد از منطقه بیابانی این استان تحت کنترل داعش قرار داشت.

همچنین ارتش سوریه نیروها و پایگاه های خود را در طول مرزهای شرقی این استان گسترش داده تا از نفوذ نیروهای تروریستی به روستاهای اطراف ممانعت کرده و راه های فرار داعشی ها به مناطق بیابانی را قطع کند.

شب یکشنبه هم مناطقی از حلب شاهد درگیری های متقابل میان گروه های مسلح و ارتش سوریه بود و ارتش پایگاه های این گروه ها را با موشک هدف قرار داد.

منابع نظامی سوری اعلام کردند، نیروهای جبهه ملی آزادی که متشکل از شورشیان سوری مورد حمایت ترکیه است، حملاتی به مناطق غرب حلب انجام داد که در پی آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش سوریه منطقه جنوبی سویدا را به طور کامل از وجود داعش پاک کرد

ارتش سوریه منطقه جنوبی سویدا را به طور کامل از وجود داعش پاک کرد