مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 10:052018-11-20اجتماعي

چشمه شفابخش به سمنان نزدیک تر می شود


شهردار مرکز استان از برنامه شهرداری این شهر برای احداث تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) در کمربندی ورودی غربی سمنان خبر داد و افزود: با احداث این تقاطع غیرهمسطح، - شهردار مرکز استان از برنامه شهرداری این شهر برای احداث تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) در کمربندی ورودی غربی سمنان خبر داد و افزود: با احداث این تقاطع غیرهمسطح، جاده دسترسی به منطقه گردشگری آبگرم سمنان نیز احداث خواهد شد و مسیر دسترسی به این ظرفیت مهم "توریست درمانی" با احداث این جاده، حدود 6 کیلومتر کوتاه تر می شود.

سید محمد ناظم رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر گفت: تقاطع غیر همسطح امام حسن(ع) سمنان در منطقه غربی تقاطع غیر همسطح جهاد سمنان احداث می شود، و با این تقاطع غیر همسطح کمر بندی سمنان به منطقه شهری متصل خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر میدان امام حسن(ع) سمنان یکی از ورودی ها به شهر سمنان از کمربندی است، که احداث این تقاطع غیر همسطح سفرهای برون شهری را به داخل شهر هدایت و مشکل زوار و شهروندان سمنانی در دسترسی به کمربندی نیز حل خواهد شد.

ناظم رضوی با اشاره به ظرفیت ویژه منطقه آبگرم خاطرنشان کرد: در آینده مقدمات ایجاد پایگاه های اقامتی، تفریحی و گردشگری در منطقه آبگرم سمنان فراهم خواهد شد و این خود یکی از ظرفیت های توسعه شهری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشمه شفابخش به سمنان نزدیک تر می شود

چشمه شفابخش به سمنان نزدیک تر می شود