مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 09:252018-11-20دانش

هیچ یک از مراکز علمی کاربردی حذف نمی شوند/ تاسیس 10 مرکز جدید در کشور


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: راه اندازی 10 مرکز علمی کاربردی جدید در کشور در دستورکار قرارگرفته است که سه مرکز در استان خراسان رضوی خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسین امید در اختتامیه چهارمین نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی و ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان رضوی که در هتل پارس مشهد در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه اظهار کرد: تعدادی از مراکز علمی کاربردی که وابسته به نهادهای دولتی از ابتدای سال جاری پذیرش دانشجو جدید را متوقف کرده اند و برخی دیگر از مراکز نیز به دلیل عدم کیفیت از ادامه فعالیت انصراف دادند و در مجموع از هزار مرکز علمی کاربردی در سطح کشور طی سال جاری 550 مرکز پذیرش دانشجو داشته اند.

وی ادامه داد: هیچ یک از مراکز علمی کاربردی وابسته به نهادهای دولتی حذف نخواهد شد بلکه واگذار می شوند اما اگر نخواهند واگذار دانشجویان خود را واگذار کنند،حذف می شوند.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: راه اندازی 10 مرکز علمی کاربردی جدید در کشور در دستورکار قرارگرفته است که سه مرکز در استان خراسان رضوی خواهد بود.

امید با تاکید براینکه هیچ رشته ای از دانشگاه علمی کاربردی حذف نشده است، افزود: از سال آینده رشته های بدون متقاضی حذف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ یک از مراکز علمی کاربردی حذف نمی شوند/ تاسیس 10 مرکز جدید در کشور

هیچ یک از مراکز علمی کاربردی حذف نمی شوند/ تاسیس 10 مرکز جدید در کشور