مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 09:252018-11-20اجتماعي

شهرهای تشنه سیستان و بلوچستان سیراب می شوند


رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از اواخر وقت سه شنبه و روز چهارشنبه شرایط برای رگبار پراکنده باران، گاهی رعدوبرق در برخی مناطق استان فراهم است.

- علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا- با بیان مطلب بالا اظهار کرد: این شرایط ابتدا در نیمه شمالی و غرب استان و به تدریج در سایر نقاط مرکزی و جنوب شرق استان وجود دارد.

وی ادامه داد: چهارشنبه تمرکز بارش ها در جنوب شرق استان بوده و باتوجه به ماهیت بارش های رگباری احتمال جاری شدن رواناب و پرآب شدن موقتی مسیل ها و رودخانه های فصلی در جنوب شرق و جنوب استان وجود دارد.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر بارش های پراکنده، از بعدازظهر سه شنبه و روز چهارشنبه در نواحی مرکزی و جنوبی استان وزش باد به نسبت شدید از سمت جنوب با سرعتی بین 30 تا 60 کیلومتر برساعت رخ می دهد که در نقاط مستعد سبب خیزش گردوخاک می شود .

ملاشاهی در ادامه به وضعیت جوی سواحل جنوب استان اشاره کرد و گفت: آسمان سواحل جنوب استان تا امشب صاف، گاهی همراه با غبار و مه پیش بینی می شود.

از طرفی دریای عمان نیز نسبتاً آرام است .

وی در بخش دیگری به وضعیت دمایی شهرهای استان اشاره کرد و افزود: در شبانه روز گذشته راسک با بیشینه دمای 34 درجه سلسیوس گرم ترین و زاهدان با کمینه دمای 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای تشنه سیستان و بلوچستان سیراب می شوند

شهرهای تشنه سیستان و بلوچستان سیراب می شوند