مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 07:402018-11-20دانش

چابک سازی،توانمندسازی و سلامت اداری از سیاست های اصلی آموزش عالی است


معاون اداری ،مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دویست و پنجاه و هفتمین نشست مجمع مدیران کل منابع انسانی قوای سه گانه کشور گفت: - چابک سازی، توانمندسازی و سلامت اداری از سیاست های اصلی مدیریت منابع انسانی در آموزش عالی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد تقی نظرپور در این نشست که در محل وزارت علوم برگزار شد، بهترین و متعالی ترین مسیر مدیریت منابع انسانی را مسیری دانست که با هدف کمک به عملکرد بهتر سازمان و با تطبیق وظیفه شاغلان با ماموریت های سازمان و از طریق تفاهم و ایجاد انگیزش در کارکنان صورت می پذیرد.

وی، چابک سازی، توانمند سازی و سلامت اداری را از سیاست های اصلی مدیریت منابع انسانی در آموزش عالی دانست و افزود: چابک سازی به معنای برون سپاری و سامانه سپاری و الکترونیکی کردن کارها، توانمند سازی به معنای ارزیابی عملکرد و بهره وری و آموزش کارکنان و سلامت اداری به معنای کنترل و نظارت، پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع است.

دکتر نظرپور پیوند ناقص فرایندهای اداری با سایر واحد های سازمان، عدم توجه به الزامات مدیریت منابع انسانی در اقتصاد دانش محور، فقدان سیستم یکپارچه برنامه ریزی منابع انسانی، عدم رهگیری تطابق عملکرد مدیریت منابع انسانی با برنامه های توسعه، اجرای ناقص برخی تبصره ها، توجه ناکافی به امنیت شغلی کارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چابک سازی،توانمندسازی و سلامت اداری از سیاست های اصلی آموزش عالی است

چابک سازی،توانمندسازی و سلامت اداری از سیاست های اصلی آموزش عالی است