مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 03:362018-11-20بين الملل

زلزله در راه ریاض؛ اعضای خاندان سعودی در تکاپوی تغییر جانشینی ملک سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع آگاه در داخل خاندان سلطنتی عربستان سعودی گزارش داد که به دنبال وقایع و تحولات مربوط به قتل جمال خاشقچی در کنسولگری این کشور در استانبول، - منابع نزدیک به دربار سعودی می گویند که بسیاری از شاهزاده ها و اعضای خاندان پادشاهی سعودی در تکاپوی این هستند که از پادشاه شدن محمد بن سلمان بعد از مرگ ملک سلمان جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، خبرگزاری رویترز به نقل از سه منبع آگاه در داخل خاندان سلطنتی عربستان سعودی گزارش داد که به دنبال وقایع و تحولات مربوط به قتل جمال خاشقچی در کنسولگری این کشور در استانبول، بسیاری از اعضای خاندان پادشاهی در تکاپوی این موضوع هستند که از پادشاه شدن محمد بن سلمان جلوگیری کنند.

این منابع گفته اند که دهها شاهزاده و پسرعمو از خاندان آل سعود به دنبال تغییراتی در مسیر جانشینی ملک سلمان هستند اما تا زمانی که وی زنده است اقدام خاصی صورت نمی دهند.

این گزارش میگوید؛ آنها(اعضای خاندان پادشاهی) به این نتیجه رسیده اند که ملک سلمان هیچوقت از تصمیم خود در زمینه ولیعهدی بن سلمان تخطی نخواهد کرد.

به نوشته رویترز به نقل از همین منابع نزدیک به دربار سعودی، شاهزاده ها و پسرعموها در حال بحث در زمینه امکان جانشینی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله در راه ریاض؛ اعضای خاندان سعودی در تکاپوی تغییر جانشینی ملک سلمان

زلزله در راه ریاض؛ اعضای خاندان سعودی در تکاپوی تغییر جانشینی ملک سلمان