مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 03:062018-11-19سياسي

جلسه ویژه مجلس با «همتی» و «دژپسند» برای مقابله با تحریم ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه های مجلس برای مقابله با تحریم های آمریکا اظهار داشت: - جلسه ویژه مجلس با همتی و دژپسند برای مقابله با تحریم ها رییس کمیسیون اقتصادی از جلسه این کمیسیون با همتی و دژپسند برای مقابله با تحریم ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برنامه های مجلس برای مقابله با تحریم های آمریکا اظهار داشت: در همین راستا قرار است امروز (سه شنبه 29 آبان) جلسه ای در کمیسیون اقتصادی با حضور فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد و امور دارایی، عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی، رؤسای بانک ها و همچنین کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شود.

وی با بیان اینکه در این جلسه راه های مقابله با تحریم ها بررسی می شود، افزود: قرار است در این جلسه گزارش کارشناسان مرکز پژوهش های قوه مقننه و کمیته ضد تحریم کمیسیون اقتصادی در زمینه مقابله با تحریم ها قرائت شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به بسته پیشنهادی این کمیسیون برای مقابله با تحریم ها، اظهار داشت: این بسته با همکاری کارشناسانی از مرکز پژوهش های مجلس و مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ویژه مجلس با «همتی» و «دژپسند» برای مقابله با تحریم ها

جلسه ویژه مجلس با «همتی» و «دژپسند» برای مقابله با تحریم ها