مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 آبان 1397 ساعت 02:152018-11-19بين الملل

تحریم های آمریکا «سفر ایران» را ارزان کرد


معاون گردشگری کشور از تهیه «برنامه استراتژیک اطلاع رسانی گردشگری در خارج از کشور» با همکاری وزارت امور خارجه خبر داد و گفت: بحران ناشی از بازگشت تحریم های آمریکا در گردشگری پشت سر گذاشته شده و تردیدها برای سفر به ایران تداوم پیدا نکرده است.

- معاون گردشگری کشور از تهیه برنامه استراتژیک اطلاع رسانی گردشگری در خارج از کشور با همکاری وزارت امور خارجه خبر داد و گفت: بحران ناشی از بازگشت تحریم های آمریکا در گردشگری پشت سر گذاشته شده و تردیدها برای سفر به ایران تداوم پیدا نکرده است.

ولی تیموری که به تازگی آماری از رشد سفر گردشگران اروپایی به ایران همزمان با خروج یک جانبه آمریکا از برجام و بازگشت تحریم ها را اعلام کرده است، درباره سیاست ها و برنامه های ایران با توجه به آن که مدام حرف از دور زدن تحریم ها با استفاده از گردشگری است، به ایسنا گفت: ما دنبال اقدامات زودگذر و ضربتی نیستیم، گردشگری فرایند زمان بری دارد که باید زیرساخت های فکری و برنامه ریزی آن آماده شود.

او با اشاره به افزایش سفر گردشگران اروپایی به ایران در شرایطی که تا 45 روز پیش 19 درصد کاهش داشت و اکنون این آمار با دو درصد رشد مثبت به 17 درصد کاهش رسیده است، اظهار کرد: این وضعیت نشان می دهد ورود گردشگران خارجی به ایران درحال بازیابی و خروج از رکود است و مقصد ایران نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های آمریکا «سفر ایران» را ارزان کرد

تحریم های آمریکا «سفر ایران» را ارزان کرد