مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 23:352018-11-19اقتصادي

ابتکار: نقش زنان در اقتصاد ملی انکارنشدنی است


معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده، نقش بانوان در اقتصاد ملی را انکارنشدنی عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا - منطقه البرز، معصومه ابتکار عصر دوشنبه 28 آبان در بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و متوسط البرز، اظهار کرد: بر اساس مطالعات انجام شده حدود 30 درصد تولید ناخالص ملی، ارزش کار خانگی زنان خانه دار است.

ابتکار افزود: زنان ایرانی در بخش اقتصاد بسیار فعال هستند؛ به خصوص زنان تحصیلکرده که دوست دارند در اغلب زمینه های شغلی ورود کنند.

معاون رییس جمهوری در ادامه با تاکید بر ضرورت مهارت آموزی زنان گفت: مهارت آموزی باید بر اساس علایق و سلایق انجام گیرد چون در دنیای امروز علاقه و مهارت دو بال موفقیت در هرکسب و کاری هستند.

ابتکار اظهار کرد: بدون مهارت آموزی ممکن است علاقه مندان نتوانند کسب و کار پایداری برای رسیدن به درآمد مناسب راه بیندازند.

این مقام مسئول توضیح داد: برای مهارت آموزی، سازمان فنی و حرفه ای قراردادهایی با بخش های مختلف منعقد کرده و آموزش متقاضیان در رشته های مختلف را بر عهده دارد.

ابتکار در ادامه با اشاره به اهمیت مهارت افزایی در حوزه بازاریابی برای کسب و کار خاطرنشان کرد: مهارت هایی که تولیدکننده بتواند از طریق آن فروش داخل و صادرات خود را افزایش دهد برای هر کسب و کاری ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: نقش زنان در اقتصاد ملی انکارنشدنی است

ابتکار: نقش زنان در اقتصاد ملی انکارنشدنی است