مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 23:312018-11-19سياسي

رییس جمهور در ارومیه: صنعت توریسم می تواند مشکل اشتغال را در کشور حل کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست خبری پایان سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی با تبریک اعیاد و میلاد های ماه ربیع الاول و با تشکر از مردم این استان به ویژه مردم شهر خوی اظهار داشت: - رییس جمهور گفت: صنعت توریسم می تواند مشکل اشتغال را در کشور حل کند بنابراین دولت مصمم است بستر های سرمایه گذاری در عرصه گردشگری را برای همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در نشست خبری پایان سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی با تبریک اعیاد و میلاد های ماه ربیع الاول و با تشکر از مردم این استان به ویژه مردم شهر خوی اظهار داشت: امیدوارم در سفر های استانی بتوانم به خدمت مردم سایر شهر های این استان مرزدار برسم.

وی افزود: اتصال ارومیه به شبکه ریلی بسیار اهمیت داشت و باید در ادامه به ترکیه و مرز ها نیز متصل شود و به مراکز بار در شهر های اطراف نیز باید متصل شود.

روحانی گفت: در این سفر طرح های خوبی افتتاح شد و قول هایی داده شد تا پایان 99 به بهره برداری خواهند رسید و دولت تمام تلاشش را برای تحقق آن ها انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: بار مسئولیت رسانه ها امروز بیشتر است و کنار هم تلاش خواهیم کرد که دشمنان ما را بفهمانیم که نخواهند توانست با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور در ارومیه: صنعت توریسم می تواند مشکل اشتغال را در کشور حل کند

رییس جمهور در ارومیه: صنعت توریسم می تواند مشکل اشتغال را در کشور حل کند