مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 22:262018-11-19سياسي

کرسی آزاداندیشی با موضوع ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود


آخوندی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: کرسی آزاداندیشی با موضوع ازدواج هوشمندانه، زندگی عاشقانه با همکاری کانون مهدویت در این دانشگاه برگزار می شود.

آخوندی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خبر داد و گفت: این کرسی 30 آبان ماه با حضور حجت الاسلام ترکاشوند، دکتری روانشناسی خانواده، استاد دانشگاه، مشاور حوزه و متخصص خانواده درمانی با همکاری کانون مهدویت چهارشنبه برگزار می شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این کرسی آزاد اندیشی گفت: اهمیت و جایگاه آزاداندیشی در تقویت بنیه های فکری و لزوم تشکیل کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه ها و تسهیل در ازدواج، از جمله مواردی بود که مورد اهمیت نهاد رهبری در دانشگاه بود و در همین راستا به درخواست کانون مهدویت، این کرسی آزاد اندیشی برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با تأکید بر اهمیت موضوع ازدواج و دعوت از حضور دانشجویان در این کرسی گفت: امیدوار هستیم که با برگزاری این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرسی آزاداندیشی با موضوع ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود

کرسی آزاداندیشی با موضوع ازدواج در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برگزار می شود