مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 16:302018-11-19اقتصادي

تعیین یک ضرب الاجل؛ کارت سوخت برمی گردد


یکی از اخبار مهم حوزه اقتصادی امروز این بود که شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرد که از زمان فراهم شدن امکان تحویل سوخت با کارت برای عموم دارندگان خودروها و موتورسیکلت ها، - از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، بنزین صرفا با ارائه کارت به خودروها و موتورسیکلت ها تحویل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر این اساس، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی برای مالکان خودرو و موتور سیکلتی که کارت سوخت خود را گم کرده اند از سوم آذرماه ضرب الاجل 21 روزه برای ثبت درخواست دریافت کارت سوخت جدید تعیین کرده است.

این تصمیم به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین بویژه با تشدید قاچاق از مرزها، اخذ شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت ها، صرفاً با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

بنابراین مالکان خودروها و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه 3 آذرماه، حداکثر تا شنبه 24 آذرماه 1397 نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند .

جزییاتی از دریافت پول نفت ایران از مشتریان امروز هم چنین در حوزه انرژی خبرهای مهم دیگری هم اعلام شد از جمله این که معاون وزیر نفت در امور بین الملل توضیحاتی را درباره دریافت پول نفت از مشتریان ارایه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین یک ضرب الاجل؛ کارت سوخت برمی گردد

تعیین یک ضرب الاجل؛ کارت سوخت برمی گردد