مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 16:252018-11-19سياسي

لزوم بسیج شدن همه مجموعه ها در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی


رییس ستاد مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی تمام مجموعه های کشور باید بسیج شوند و در ارایه خدمات نظام اسلامی به ارایه گزارش های دقیق بپردازند، - همچنین چهره دشمنان را به مردم بشناسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، نصرت الله لطفی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن جلسات صداوسیمای قم گفت: چهل سالگی دوران بلوغ است و به همین دلیل دشمنان سعی دارند که با راهکارهای مختلف جلوی پیشرفت های کشور را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی بگیرند؛ در این سال باید مقابل توطئه های دشمنان قد علم کنیم زیرا آن ها امسال مردم ما را به شکل مستقیم مورد هدف قرارداده اند.

وی افزود: دهه فجر امسال آغاز چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی است و امروز دشمن با هزاران ابزار اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای خود به دنبال تحت تاثیر قرار دادن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب است.

رییس ستاد مردمی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: در این سال تمام مجموعه های کشور باید بسیج شوند و در ارایه خدمات نظام اسلامی به ارایه گزارش های دقیق بپردازند و همچنین چهره دشمنان را به مردم بشناسانند؛ مردم ما همیشه دین خود را به انقلاب ایفا کرده اند که نمونه بارز آن راهپیمایی عظیم 13 آبان است که حضور مردم در راهپیمایی امسال کم سابقه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسیج شدن همه مجموعه ها در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی

لزوم بسیج شدن همه مجموعه ها در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی