مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 15:252018-11-19حوادث

اظهارات مادری که در یک شب داغدار 4 عزیزش شد


هنوز از بلایی که به یکباره بر سرش آوار شد در شوک است، حالا دیگر اشک میهمان همیشگی چشمانش شده و بغضی ابدی راه را بر نفس هایش تنگ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایران در ادامه نوشت: نمی دانست غم از دست دادن بچه هایش را بخورد یا غصه نبود پدر و مادرش را که در تلخ ترین لحظات زندگی دیگر همراهش نبودند و او داغدارشان بود.

بامداد 24 مهر بود که شوهر سابقش دو دختر 17 و 19 ساله شان را در خواب به قتل رساند و بعد از آن پدربزرگ و مادربزرگ بچه ها را که میهمان خانه اش بودند به کام مرگ برد.

حالا این زن در 41 سالگی سیاهپوش دو فرزند و والدین خود شده است.

به خانه اش رفتیم تا از این فاجعه با او حرف بزنیم در طول سه ساعتی که با او به گفت و گو نشستیم بارها به ناگاه حرفش را قطع می کرد و بی اختیار به نقطه ای خیره می ماند بعد آه عمیقی می کشید.

با آنکه سال هاست به اقتضای شغلم با افرادی رو به رو می شوم که عزیزترین هایشان را از دست داده اند اما هر بار که برای تهیه چنین گزارش هایی راهی می شوم انگار برای رو به رو شدن با کسانی که روحشان زخمی و دلشان داغدار است شهامتم را از دست می دهم.

این بار نیز وقتی مقابل این زن نشستم در حالی که عکس دخترانش سولماز و ساناز و پدر و مادرش را مقابلش گذاشته بود شروع به صحبت کرد: من مثل یک دوست داستان زندگی ام را برایتان می گویم و شما اگر سؤالی داشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات مادری که در یک شب داغدار 4 عزیزش شد

اظهارات مادری که در یک شب داغدار 4 عزیزش شد