مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 15:212018-11-19سياسي

تقویت مهارت های جوانان، ویژگی برتر سامانه سرباز ماهر است


جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا، مهمترین ویژگی سامانه سرباز ماهر را تقویت مهارت های جوانان عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ابراهیم کریمی جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا در مراسم رونمایی از سامانه سرباز ماهر اظهار داشت: از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا سامانه سرباز ماهر فرصت خوبی را فراهم کرده تا از این طریق بتوانیم داشته های مهارتی سربازان را بسنجیم و با برنامه ریزی مناسب تر از مهارت آن ها استفاده کنیم.

جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا، تصریح کرد: با شرایطی که سامانه سرباز ماهر فراهم می کند همه افراد می توانند در زمینه ای که مهیا شده، مهارت لازم را کسب کنند و در دوره های بعدی با افزایش مهارت خود در خدمت سربازی بتوانند به نحو موثر از آموخته های خود استفاده کنند.

سردار کریمی گفت: با آموزش هایی که ارائه می شود شرایطی فراهم می شود که هم مهارت فرد افزایش یابد و هم ما در مراحل بعدی بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که زمینه های اشتغال شخص با توجه به مهارت کسب شده فراهم شود و فرد بتواند بعد از سربازی با یک مهارت وارد بازار کار شود.

جانشین نظام وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: خوشبختانه کار بزرگی انجام شده است؛ کاری که می تواند در برنامه ریزی، بکارگیری و ساماندهی سربازان شرایط مناسبی را بوجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مهارت های جوانان، ویژگی برتر سامانه سرباز ماهر است

تقویت مهارت های جوانان، ویژگی برتر سامانه سرباز ماهر است