مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 15:212018-11-19بين الملل

انصراف وزرای آموزش و دادگستری رژیم صهیونیستی از استعفا


در حالی که احزاب مخالف نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای انحلال کابینه و برگزاری انتخابات زودهنگام آماده می شدند، انصراف وزیران آموزش و دادگستری از استعفا، فعلا کابینه را به صورت شکننده حفظ کرد، اما خطر سقوط همچنان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نفتالی بنت وزیر آموزش و سرهنگ آیلت شاکد وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) اعلام کردند که از استعفا از کابینه این رژیم منصرف شده اند.

این دو با حضور در نشست خبری ضمن عقب نشینی از تهدید های پیشین خود مبنی بر لزوم انتخاب شدن بنت به سمت وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، گفتند که در بازی سیاسی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم شکست خورده اند.

به نوشته روزنامه جروزالم پست بنت و شاکد در بیانیه مشترک خود گفتند: اگر نخست وزیر درباره نیّات و تمایلاتش جدی است، پس ما از خواسته های سیاسی خود دست برمی داریم تا کمک کنیم اسراییل دوباره پیروز شود .

بنت همچنین اضافه کرد: بهتر است نتانیاهو من را در عرصه سیاسی شکست بدهد تا اینکه (اسماعیل) هنیه (رهبر حماس) اسراییل را در میدان جنگ شکست دهد .

در ادامه این بیانیه مشترک، با اشاره به اینکه مشکل رژیم صهیونیستی در داخل کابینه آن است، تاکید شد: اسراییل از پیروز شدن بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف وزرای آموزش و دادگستری رژیم صهیونیستی از استعفا

انصراف وزرای آموزش و دادگستری رژیم صهیونیستی از استعفا