مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 14:502018-11-19بين الملل

دیده بان حقوق بشر سوریه از ورود نیروهای یک کشور عربی به حومه دیرالزور خبر داد


دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که گروهی از نیروهای یک کشور عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس اخیرا وارد منطقه تماس بین نیروهای سوریه دموکراتیک و داعش در حومه دیرالزور شدند و بعد از چند ساعت آنجا را ترک کردند.

- نیروهای سوریه دموکراتیک دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که گروهی از نیروهای یک کشور عربی عضو شورای همکاری خلیج فارس اخیرا وارد منطقه تماس بین نیروهای سوریه دموکراتیک و داعش در حومه دیرالزور شدند و بعد از چند ساعت آنجا را ترک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیده بان حقوق بشر سوریه به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: این نیروها حدود 72 ساعت پیش به منطقه هم مرز با آخرین مقر داعش در شرق دیرالزور واقع در حومه جنوب شرقی دیرالزور رسیدند و بعد از چند ساعت این منطقه را ترک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروسیا الیوم، دیده بان حقوق بشر سوریه نام این کشور که نیروهایش را به دیرالزور اعزام کرده، ذکر نکرد.

به گفته این منبع، در این منطقه خودروهای زرهی متفاوت با خودروهای ائتلاف آمریکا دیده شده که رانندگان آن ها به زبان عربی صحبت می کردند.

دیده بان حقوق بشر سوریه تأکید کرد که هنوز دلایل سفر این نیروها به این منطقه مبهم است و معلوم نیست که آیا در راستای مقدمات برای مشارکت نیروهای عربی در کنار نیروهای ائتلاف و کردها در عملیات علیه داعش است یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیده بان حقوق بشر سوریه از ورود نیروهای یک کشور عربی به حومه دیرالزور خبر داد

دیده بان حقوق بشر سوریه از ورود نیروهای یک کشور عربی به حومه دیرالزور خبر داد