مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 14:052018-11-19سياسي

اطاعت از ولی فقیه، تجلی اطاعت از امام زمان(عج) است


دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر گفت: منتظران ظهور باید وحدت محور باشند و این وحدت جز با تکیه بر ولایتمداری به دست نمی آید، زیرا اطاعت از ولی فقیه نقطه مرکزی حرکت امت اسلامی و تجلی اطاعت از امام زمان(عج) است.

- دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر گفت: منتظران ظهور باید وحدت محور باشند و این وحدت جز با تکیه بر ولایتمداری به دست نمی آید، زیرا اطاعت از ولی فقیه نقطه مرکزی حرکت امت اسلامی و تجلی اطاعت از امام زمان(عج) است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله صدیقی در همایش عید بیعت با موضوع اخلاق مهدوی و در جمع مسئولین و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان با بیان اینکه خداوند متعال و انبیا الهی، به مهم ترین ویژگی های امام عصر(عج) اشاره کرده اند تصریح کرد: خداوند متعال، امام زمان(عج) را باطن و گوهر قرآن و احیاکننده دل های مردم ذکر کرده است زیرا حضرت حجت(عج)، اسم اعظم، عصاره انبیاء و مظهر اوصاف الهی است.

وی در ادامه افزود: کسانی که محبت امام زمان(عج) را در دل حس می کنند بدون شک در پرتو این نور قرارگرفته اند و مشمول رحمت خاصه الهی هستند؛ زیرا حیات طیبه، تنها با زندگی در سایه امام زمان(عج) به دست می آید.

دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر با اشاره به دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در حوزه اصلاح ذات البین، ختم منازعات و ایجاد صلح و سازش، خاطرنشان کرد: اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطاعت از ولی فقیه، تجلی اطاعت از امام زمان(عج) است

اطاعت از ولی فقیه، تجلی اطاعت از امام زمان(عج) است