مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 13:452018-11-19اقتصادي

گردشگری در جهان هوشمند متحول می شود


مدرس دانشگاه در رشته گردشگری بابیان این که گردشگری در جهان هوشمند متحول می شود، گفت: «گردشگری و تحول دیجیتالی» شعار روز جهانی گردشگری در سال 2018 است که نشان از نقش پررنگ توسعه فناوری و تکنولوژی های نوین در توسعه گردشگری، - مدرس دانشگاه در رشته گردشگری بابیان این که گردشگری در جهان هوشمند متحول می شود، گفت: گردشگری و تحول دیجیتالی شعار روز جهانی گردشگری در سال 2018 است که نشان از نقش پررنگ توسعه فناوری و تکنولوژی های نوین در توسعه گردشگری، مقاصد هوشمند گردشگری و شهر هوشمند دارد.

محمدرضا عیوضی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به این که امروزه با توجه به ابعاد مختلف اقتصادی، صنعتی، محیط زیستی، اجتماعی و .

لازم است که گردشگری هوشمند در دستور کار توسعه شهرها قرار گیرد، گفت: باید گفت اهمیت استراتژیک گردشگری و سهم آن در رشد اقتصادی شهرها موضوعی نیست که بتوانیم به راحتی از آن چشم پوشی کنیم و از طرفی نیز هوشمند شدن پدیده ها در عصر نوین موضوعی غیر قابل کتمان است.

وی خاطرنشان کرد: گردشگری نیز در زمان حاضر در حال تغییر ماهیت است.

به طور مثال مقصد هوشمند در گردشگری نمونه خاصی از شهر هوشمند و مقصدی نوآور است که زیرساخت های آن با تکیه بر تکنولوژی ایجاد شده و نه تنها تضمین کننده توسعه پایدار در مناطق گردشگری است بلکه برای همه افراد قابل دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگری در جهان هوشمند متحول می شود

گردشگری در جهان هوشمند متحول می شود