مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 13:312018-11-19اقتصادي

تحویل بنزین فقط با کارت سوخت/ مالکان خودرو و موتور سیکلت کارت سوخت خود را دریافت کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، - شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودروها و موتورسیکلت ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق بنزین به ویژه با تشدید قاچاق از مرزها، تصمیم بر این شده که تحویل بنزین به خودرو ها و موتورسیکلت ها، از تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد، تنها با استفاده از کارت سوخت انجام شود.

بر اساس این اطلاعیه، مالکان محترم خودرو ها و موتورسیکلت هایی که کارت سوخت خود را گم کرده اند، لازم است به ترتیبی که در رسانه ها توضیح داده خواهد شد، از تاریخ شنبه 3 آذر ماه، حداکثر لغایت شنبه 24 آذر ماه 1397 نسبت به ثبت درخواست خود برای دریافت کارت سوخت جدید اقدام کنند.

به منظور تسهیل در دریافت کارت جدید سوخت، امکان دسترسی به سامانه ثبت مشخصات از طریق اینترنت یا تماس تلفنی فراهم شده که نحوه دسترسی و اقدام، از طریق رسانه های عمومی و رادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل بنزین فقط با کارت سوخت/ مالکان خودرو و موتور سیکلت کارت سوخت خود را دریافت کنند

تحویل بنزین فقط با کارت سوخت/ مالکان خودرو و موتور سیکلت کارت سوخت خود را دریافت کنند