مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 13:152018-11-19اقتصادي

آخرین وضعیت بازار دارویی کشور و توصیه وزارت بهداشت به مردم


سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت بازار دارویی کشور را تشریح کرد و با بیان اینکه خوشبختانه در آبان ماه میزان کمبود اقلام دارویی در کشور زیر 30 درصد بوده که کمتر از یک درصد بازار موجود را شامل می شود، - گفت: مردم از کیفیت داروی داخلی مطمئن باشند و پول شان را برای داروهای خارجی که ممکن است قاچاق بوده و یا کیفیت مناسبی نداشته باشند، هزینه نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی در ادامه نشست خبری این هفته خود با اصحاب رسانه، درباره بازار دارویی کشور افزود: علی رغم مشکلاتی که دشمنان برای دارو و ملزومات و تجهیزات پزشکی ایجاد کرده اند و میزان کمبود برخی اقلام دارویی ما به میزان قابل توجهی رسید، اما خوشبختانه در آبان ماه میزان کمبود اقلام دارویی در کشور زیر 30 درصد بوده که کمتر از یک درصد بازار موجود را شامل می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های خوبی که انجام شده و حمایت خوبی که دولت از حوزه دارو می کند و اختصاص سه میلیارد دلار از 3.

5 میلیارد دلار حوزه دارو و تجهیزات مصرفی، توانستیم اقدامات کورکورانه و مغرضانه دشمن را کنترل کنیم.

بنابراین مردم درباره دارو نگران نباشند.

حریرچی با اشاره به ذخیره سازی بیش از حد برخی داروها از سوی مردم، اظهار کرد: به عنوان مثال ما داروی وارفارین را به میزان مصرف چهار ماه توزیع کردیم، اما در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت بازار دارویی کشور و توصیه وزارت بهداشت به مردم

آخرین وضعیت بازار دارویی کشور و توصیه وزارت بهداشت به مردم