مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 13:152018-11-19اقتصادي

طرح جامع سافاری حرکتی برای ساماندهی سفرهای مسئولانه به مرنجاب


رییس کلوپ سافاری استان اصفهان گفت: با اجرای طرح ساماندهی سفرهای مسئولانه شاهد حضور تعداد زیادی از آفرودرها و سافاری ها برای ثبت نام هستیم.

- رییس کلوپ سافاری استان اصفهان گفت: با اجرای طرح "ساماندهی سفرهای مسئولانه" شاهد حضور تعداد زیادی از آفرودرها و سافاری ها برای ثبت نام هستیم.

حسین انصاری فرد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص کم و کیف اجرایی طرح سافاری کویر مرنجاب، اظهار کرد: در واقع این طرح برای ثبت مشخصات خودرو و افرادی که وارد کویر می شوند ریخته شده و برای پیگیری وضعیت کسانی است که دچار حادثه یا مشکل شده اند.

وی افزود: در این طرح از ورود خودروهای فاقد بیمه به کویر مرنجاب جلوگیری می شود و باید با خودروهایی که کلوپ سافاری استان پیش بینی کرده به گردش و تفریح بپردازند و برای حفظ جان مسافران این یک اقدام عقلانی و منصفانه است.

رییس کلوپ سافاری استان اصفهان، گفت: با اجرای این طرح هیچ گونه پولی از خودروها گرفته نمی شود و فقط برای ثبت مشخصات خودرو و مسافران باید چند دقیقه ای توقف کنند تا پس از تأیید کلوپ سافاری برای گردش و تفریح به منطقه ورودی مرنجاب هدایت شوند.

انصاری فرد تصریح کرد: از تمام خودروهایی که فاقد بیمه هستند تقاضا داریم پس از اخذ بیمه به کلوپ سافاری مراجعه کنند و در این زمینه هیچ گونه اغماضی صورت نخواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع سافاری حرکتی برای ساماندهی سفرهای مسئولانه به مرنجاب

طرح جامع سافاری حرکتی برای ساماندهی سفرهای مسئولانه به مرنجاب