مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 13:002018-11-19سياسي

چهارمین همایش قومس شناسی در سمنان برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد سمنان از ارسال 35 چکیده مقاله به دبیرخانه چهارمین همایش قومس شناسی خبر داد و گفت: مهلت ارسال چکیده مقاله تا 15 آذر و اصل مقاله تا پایان آذرماه تمدید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا-منطقه سمنان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان - در نشستی با این موضوع اظهار کرد: این همایش با هدف تقویت هویت استانی، افزایش وفاق اجتماعی در استان و افزایش نشاط علمی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود .

وی شناسایی و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی، معرفی آثار چاپ شده، به کارگیری نتایج همایش در برنامه ریزی های استانی، چاپ و عرضه آثار در زمینه های مختلف را از اهداف کلی این همایش برشمرد و گفت: این همایش یک روزه ششم دی ماه در سمنان برگزار خواهد شد .

فضیلت، ادبیات و گویش ها، تاریخ و جغرافیا، طبیعت و گردشگری، هنر و معماری، مفاخر و مشاهیر و مشاغل و حرف را از محورهای این همایش برشمرد.

همچنین دبیر علمی همایش قومس شناسی نیز گفت: برگزارکنندگان این همایش در پی شناساندن قابلیت های استان و برنامه ریزی برای توسعه فرهنگی و اجتماعی این استان از طریق نتایج همایش قومس شناسی هستند.

حسن شادپور گفت: این آخرین همایش قومس شناسی به شکل کلی است و از سال آینده همایش قومس شناسی به صورت موضوع محور برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین همایش قومس شناسی در سمنان برگزار می شود

چهارمین همایش قومس شناسی در سمنان برگزار می شود