مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 12:212018-11-19اقتصادي

توزیع بسته های حمایتی دولت آغاز شده است/ سه دهک مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین کنفرانس ملی کودکان دارای معلولیت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزییات نحوه توزیع بسته های حمایتی دولت را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نخستین کنفرانس ملی کودکان دارای معلولیت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 1500 کودک معلول در مدارس استثنایی در حال تحصیل هستند که دولت در نظر دارد با کمک NGO ها امکانات لازم برای آن ها را فراهم کند.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات معلولان معماری شهر ها است که در نظر داریم با شهردار جدید تهران اقداماتی در رابطه با بهسازی معابر شهری انجام دهیم.

شریعتمداری بیان کرد: اولویت ما در خصوص کودکان معلول، موضوع توانمندی و آموزش آن ها است و در آینده ای نزدیک با کمک شرکت های دانش بنیان و سازمان بهزیستی اقداماتی در جهت توانمندی آن ها انجام می دهیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با زمان توزیع بسته های حمایتی دولت گفت: توزیع بسته های حمایتی دولت آغاز شده است و در نظر داریم تا این بسته ها در میان نیمی از افراد جامعه ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بسته های حمایتی دولت آغاز شده است/ سه دهک مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند

توزیع بسته های حمایتی دولت آغاز شده است/ سه دهک مشمول دریافت بسته حمایتی می شوند