مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 12:052018-11-19ورزشي

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: آب شرب می خواهیم


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اختصاص منطقه آزاد تجاری مستقل به خوی، تکمیل جاده استراتژیک خوی- قطور، تکمیل دانشگاه دولتی، احداث سد غازان بخاطر نبود آب شرب از خواسته مردم خوی از ریاست محترم جمهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در جمع مردم خوی که با حضور حسن روحانی در ورزشگاه چمران خوی برگزار شد ضمن خوشامدگویی به رییس جمهور با بیان اینکه امیدواریم حضور دولت مردان در استان موجب حل مسائل و مشکلات استان شود، خواستار حل مشکلات مردم آذربایجان غربی شد.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم با اشاره به این که شهرستان خوی شهر دلیران و مومنان است که امروز میزبان رییس جمهور است ادامه داد: مسائل و مشکلات استان در جلسه شورای اداری مطرح می شود و در رابطه با آنها تصمیمات لازم گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی نیز ضمن خوشامد گویی به رییس جمهور تصریح کرد: اختصاص منطقه آزاد تجاری مستقل به خوی، تکمیل جاده استراتژیک خوی- قطور ، تکمیل دانشگاه دولتی و احداث سد غازان به خاطر نبود آب شرب از خواسته مردم خوی از ریاست محترم جمهور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: آب شرب می خواهیم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: آب شرب می خواهیم