مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 12:052018-11-19بين الملل

نقش شاهزاده تاریکی عربستان در قتل خاشقجی


«زمانی که دولت ترامپ 17 عربستانی را در ارتباط با قتل بی رحمانه جمال خاشقجی تهدید کرد واشنگتن صراحتا گفت که به اعتقادش سعود القحطانی نقش مهمی در برنامه ریزی این قتل داشته است.

- زمانی که دولت ترامپ 17 عربستانی را در ارتباط با قتل بی رحمانه جمال خاشقجی تهدید کرد واشنگتن صراحتا گفت که به اعتقادش سعود القحطانی نقش مهمی در برنامه ریزی این قتل داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فایننشال تایمز در مطلبی درباره سعود القحطانی و نقش او در قتل جمال خاشقجی خبرنگار منتقد نظام عربستان می نویسد: وی که از او در محافل دیپلماتیک به عنوان شاهزاده تاریکی یاد می شود مشاور سلطنتی سابق و اولین اسم در لیست تحریم های خزانه داری آمریکا برای قتل جمال خاشقجی است.

او متهم شده به این که بخشی از برنامه ریزی و اجرای عملیات بوده است.

این شاهزاده 40 ساله که ماه گذشته میلادی از سمت سوپروایزر امور رسانه ای دربار سلطنتی کنار گذاشته شد ارشدترین مقام عربستانی تهدیدشده از سوی آمریکا و دارای نزدیک ترین پیوند با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و رهبر دوفاکتوی این کشور است.

اکنون سرنوشت او محکی است برای این که آیا قتل خاشقجی باعث تکانی اساسی در دربار سلطنتی و همین طور در میان نزدیکان ولیعهد خواهد شد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش شاهزاده تاریکی عربستان در قتل خاشقجی

نقش شاهزاده تاریکی عربستان در قتل خاشقجی