مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 10:362018-11-19اقتصادي

امروز زمان اجرای سهمیه بندی بنزین مشخص می شود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اول آبان ماه سال جاری بود که بیژن زنگنه در خصوص تصمیم گیری های جدید مربوط به عرضه سوخت در کشور گفت: درباره سهمیه بندی یا کارت سوخت به طور جدی بحث است، - طبق اعلام سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس برای نشست امروز، از وزرای نفت، امور اقتصادی و دارایی و رییس سازمان برنامه و بودجه دعوت شده تا درباره مدیریت مصرف سوخت تصمیم گیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اول آبان ماه سال جاری بود که بیژن زنگنه در خصوص تصمیم گیری های جدید مربوط به عرضه سوخت در کشور گفت: درباره سهمیه بندی یا کارت سوخت به طور جدی بحث است، اما اساس دولت بر افزایش قیمت ها نیست؛ البته برای کسانی که می خواهند بیشتر از سهمیه خود سوخت بگیرند، بحث افزایش قیمت هست.

در حال حاضر بیشتر بحث ها در مورد بنزین است، زیرا گازوییل وضعیت پیچیده تری دارد.

بحث احیای کارت سوخت و سهمیه بندی برای بنزین به طور جدی مطرح است و انجام هر اقدامی در زمینه بنزین، در جهت کنترل مصرف، جلوگیری از قاچاق و عدم وابستگی به واردات است.

از این تاریخ تاکنون هیچ تصمیمی در مجلس و دولت در خصوص بنزین گرفته نشده و همانطور که وزیر نفت اعلام کرده، بررسی ها به صورت جدی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز زمان اجرای سهمیه بندی بنزین مشخص می شود؟

امروز زمان اجرای سهمیه بندی بنزین مشخص می شود؟