مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 10:252018-11-19سياسي

کمبود سرویس های بهداشتی در محورهای گردشگرپذیر مازندران!


عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه سرویس های بهداشتی یکی از امکانات اولیه و اساسی مناطق گردشگری است، گفت: در محورهای گردشگرپذیر مازندران به ویژه جاده کندوان سرویس های بهداشتی کم و نامطلوب است.

- کمبود سرویس های بهداشتی در محورهای گردشگرپذیر مازندران! عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران با اشاره به اینکه سرویس های بهداشتی یکی از امکانات اولیه و اساسی مناطق گردشگری است، گفت: در محورهای گردشگرپذیر مازندران به ویژه جاده کندوان سرویس های بهداشتی کم و نامطلوب است.

سید رضا موسوی از اساتید حوزه گردشگری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های مناسب و ارائه خدمات متنوع از ضرورت های صنعت گردشگری است، اظهار کرد: تدوین طرح جامع گردشگری یا تدوین چشم انداز سند گردشگری متناسب با شرایط از جمله نیازهای ضروری صنعت گردشگری است تا یک گردشگر بتواند در اوقات فراغت خود از جغرافیای طبیعی، تاریخی با طیب خاطر بهره مند شود.

*استفاده از روش های سنتی منسوخ شده در صنعت گردشگری مازندران وی، نداشتن برنامه را از مهم ترین مشکلات و دغدغه ها بر سر راه صنعت گردشگری دانست و گفت: استفاده از روش سنتی مبنی بر تکیه صرف به جذب گردشگر در این صنعت یکی از آسیب های جدی این بخش است که متاسفانه روش علمی و اکادمیک چندان در آن دخیل نبوده و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود سرویس های بهداشتی در محورهای گردشگرپذیر مازندران!

کمبود سرویس های بهداشتی در محورهای گردشگرپذیر مازندران!