مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 10:162018-11-19اقتصادي

بررسی افزایش سن ازدواج در اسناد بین المللی/چرا سازمان ملل، چرا یونسکو؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هم اکنون طرح افزایش حداقل سن ازدواج با دلایلی همچون آمار طلاق بالا در گروه سنی زیر 18 سال، مرگ و میر مادران باردار، - پژوهشگر حوزه جامعه و جمعیت درباره سن ازواج گفت: برای اینکه متوجه هدف و میزان اثر گذاری اسناد بین المللی در افزایش سن ازدواج در ایران شویم لازم است اجمالا نحوه پیاده سازی طرح های مشابه را در مراکز بین المللی چون سازمان ملل تدوین و به کشورهای در حال توسعه را از نظر بگذرانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هم اکنون طرح افزایش حداقل سن ازدواج با دلایلی همچون آمار طلاق بالا در گروه سنی زیر 18 سال، مرگ و میر مادران باردار، ترک تحصیل، رعایت نشدن حقوق کودکان، فقدان بلوغ اجتماعی و فکری و اجباری بودن ازدواج ها در این گروه سنی در صحن مجلس رای پیدا کرده است.

برای بررسی اصالت علمی و فرهنگی این طرح و بررسی افزایش سن ازدواج در اسناد بین المللی با حسین مروتی پژوهشگر حوزه جامعه و جمعیت به گفتگوی تفضیلی پرداخته ایم که مشروح قسمت اول آن در خدمت مخاطبان قرار می گیرد.

طرح افزایش سن ازدواج بخشی از یک پازل بزرگتر است اساسا طرح افزایش سن ازدواج با اسناد بین المللی به چه میزان است؟ مروتی- برای اینکه متوجه هدف و میزان اثر گذاری اسناد بین المللی در افزایش سن ازدواج در ایران شوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی افزایش سن ازدواج در اسناد بین المللی/چرا سازمان ملل، چرا یونسکو؟

بررسی افزایش سن ازدواج در اسناد بین المللی/چرا سازمان ملل، چرا یونسکو؟