مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 10:162018-11-19بين الملل

احتمال حضور البغدادی در «هجین»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که تاکنون چندین بار خبر مرگ یا جراحت شدید ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش، منتشر شده است، - شبکه العربیه با اشاره به اینکه اغلب فرماندهان تکفیری داعش در شهرک هجین سوریه مستقرند، از احتمال حضور خلیفه خودخوانده این گروه تروریستی در این شهرک خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که تاکنون چندین بار خبر مرگ یا جراحت شدید ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش، منتشر شده است، برخی منابع از زنده بودن او و اختفایش در سوریه خبر می دهند.

پایگاه خبری شبکه العربیه امروز دوشنبه نوشت که مقامات مسئول کُرد و همپیمانان آن ها در سوریه، همان گونه که اطلاعات مربوط به باند آدم ربایی موسوم به بیتلز داعش را که گروگان ها را ذبح می کرد، پنهان می کنند، از انتشار اخبار درباره سرنوشت البغدادی نیز خودداری می کنند.

طبق این گزارش، پس از آنکه این خبر که شبه نظامیان نیرو های دموکراتیک سوریه (قسد) مکان اختفای البغدادی را شناسایی کرده و آن را تحت نظر دارند، در یکی از رسانه های بریتانیایی منتشر شد، شبکه العربیه نیز این خبر را پیگیری کرد.

یک مقام مسئول کُرد بدون تایید یا رد این خبر به این شبکه گفت که آنچه منتشر شده و یکی از روزنامه نگاران به شما انتقال داده، اطلاعات به شمار نمی رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حضور البغدادی در «هجین»

احتمال حضور البغدادی در «هجین»