مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 09:152018-11-19بين الملل

پارلمان اردن پیش نویس اصلاح شده قانون جنجالی مالیات بر درآمد را تصویب کرد


پارلمان اردن پیش نویس اصلاح شده قانون جنجال برانگیز مالیات بر درآمد برای سال 2018 را به رغم مخالفت بیشتر مردم این کشور، تصویب کرد.

- نخست وزیر اردن پارلمان اردن پیش نویس اصلاح شده قانون جنجال برانگیز مالیات بر درآمد برای سال 2018 را به رغم مخالفت بیشتر مردم این کشور، تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون مالیات بر درآمد برای سال 2018 یکی از جنجال برانگیزترین قوانین در اردن در سایه بحران اقتصادی در این کشور و افزایش بیکاری است و این قانون دولت سابق به ریاست هانی الملقی را ساقط کرد.

به رغم این که این قانون در آرامش و بدون تحرکات مردمی تصویب شده اما تحلیلگران معتقدند که این مساله نشان دهنده رضایت مردم از این قانون نیست.

براساس گزارش سایت ارم نیوز، منذر الحوارات، نویسنده و تحلیلگر سیاسی اردنی این اقدام پارلمان اردن را تاسف بار خواند و هشدار داد که این قانون موجب نابودی طبقه متوسط جامعه می شود و آنها در مقابل دو گزینه قرار می گیرند دست و پنجه نرم کردن با افزایش فقر یا مهاجرت.

در هر دو صورت دولت کسی را برای پرداخت مالیات نخواهد یافت.

وی اعتراضات خشونت آمیز مردم را برای سرنگونی دولت در مرحله کنونی بعید دانست اما گفت این قانون پیامدهای خطرناکی خواهد داشت چرا که مردم امیدشان را به دولت از دست می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اردن پیش نویس اصلاح شده قانون جنجالی مالیات بر درآمد را تصویب کرد

پارلمان اردن پیش نویس اصلاح شده قانون جنجالی مالیات بر درآمد را تصویب کرد