مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آبان 1397 ساعت 09:062018-11-19سياسي

پیغام اصلاح طلبان به لاریجانی؛ باید خیلی تغییر کنی!


مصطفی سلیمی از مدیران شهرداری تهران در گفت وگو با روزنامه آفتاب یزد و درباره حمایت محتمل اصلاح طلبان از نامزدی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: - عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان می گوید لاریجانی به واسطه عکس انداختن با اصلاح طلبان، اصلاح طلب نمی شود.

مصطفی سلیمی از مدیران شهرداری تهران در گفت وگو با روزنامه آفتاب یزد و درباره حمایت محتمل اصلاح طلبان از نامزدی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای لاریجانی سال هاست که به دنبال رییس جمهور شدن است.

در دوره ها یی کاندیدا شد و در دوره ها یی دیگر ارزیابی ها یی را انجام می داد.

در دوره هشت ساله دولت اصلاحات لاریجانی صد درصد مخالف اصلاح طلبان بود که این مخالفت را در صدا و سیمای وقت بازتاب می داد، اما به هر حال انسان ها تغییر می کنند.

برخی تغییرات گاهی مثبت است گاهی منفی و اخیرا نیز تمایل او به همکاری با اصلاح طلبان است که ممکن است به هرحال اطلاعات او درباره اصلاح طلبان بیشتر شده باشد.

وی می افزاید: من حتی اطلاع دارم که رای دوم وی در قم ناشی از حمایت تلویحی و تصریحی نیروهای اصلاح طلب از او بود و اگر اصلاح طلبان از او حمایت نمی کردند شاید که او اصلا رای هم نمی آورد، اما نیروهای اصلاح طلب در قم او را کمک کردند که رای بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیغام اصلاح طلبان به لاریجانی؛ باید خیلی تغییر کنی!

پیغام اصلاح طلبان به لاریجانی؛ باید خیلی تغییر کنی!